Thursday, September 17, 2015

Tak disangka-sangka



Terkejut pun ada. Mau taknya, dok tak dok terima kiriman yang tak disangka-sangka. Hati tertanya-tanya apa isi dalam sampul. Sampul nya ringan ja.Tak dapat nak agak.!!
Ni la dia…sempat snap lagi tu..

Apalagi laju ja, ambik gunting terus potong bahagian atas envelope. Bila di buka tadaa…
Seeds from spain

Kalau disemai semo ni mau penuh laman…Apa-apa pun, nanti kita updates perkembangan seterusnya..

Tima kasih daun keladi kak long



8 comments:

AMIIZAA said...

bestnya dapat hadiah......:):)

Kakzakie said...

Mak Ai Ana.. dari spain tu
Ini yg buat kakak teruja nak tengok hasilnya
Dpt tengok benih tunas pun dah teruja kakak rasa.
Selamat menyemai dan menanti hasilnya.
Kakak nak tengok juga tau:)

Tarique Syahman said...

Assalamualaikum @na,

Bestnya..penuh laman tu nanti..

Endah Murniyati said...

Senangnya dapat hadiah! Mohon update progressnya.

suka suka said...

Happy gardening @na..

TukangKebun said...

Murah rezeki.
Happy Germinating, Growing & Gardening!

Julie M said...

Assalamualaikum Kak Ana
wah murah rezeki! happy gardening!

Normala Saad said...

Wah bestnya....dari oversea lagi..mesti benih bunga yang cantik2 kan