Thursday, September 15, 2016

Salam Aidil Adha

Harap belum terlambat untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya haji kepada semua muslimin, terutama pengunjung yang singgah di laman ini.

Mudah2an kita kita semua telah ketemui dengan erti pengorbanan...dan Allah menerima ibadat "korban" yang telah lakukan. In Shaa Allah. Aamiin.

Biar Giant markisa pengiring ucapan..

Bunga2 markisa di hari raya ke 3

Alhamdulillah. 
Maaf Zahir Batin.




5 comments:

Warisan Petani said...

Subur.
Moga mengeluarkan hasil yang banyak kelak.

Normala Saad said...

Salam Aidil Adha untuk Ana juga..jealous tengok org tanam markisa menjadi. Kak dah berkali-kali tanam, pokok asyik terencat saja..tak tahu salah kut mana...

mama sara nur said...

salam perkenalan dan salam aidiadha

Bunda_nora said...

Salam Aidil Adha juga dari Bunda... puas lah makan buah markisa tanam sendiri yer...

@na said...

1. Warisan petani;
Tima kasih sudi singgah

2. Normala Saad;
Mcm heran pulak kak mala ada problem tnm pokok markisa hehehe...tgk pokok yg susah2 nk jaga pun hidup subur dlm kebun kak mala..
Pokok markisa mcm senang ja hidup...ini pun saya tanam dlm pasu ja...Alhamdulillah subur plk dia..

3. Mama sara nur;
Salam kenal jugak. Tima kasih sudi singgah...

4. Bunda nora;
Salam aidil adha jgk bunda...pokok markisa ni blum bebuah lg bunda baru tgh bebunga..hehehe