Wednesday, September 3, 2014

Tanaman laman : WW# Datang dekat baru wangi




Ros comel di pagi ini (tak tau nama apa)


12 comments:

Kakzakie said...

Ini yg kakak jeles ni Ana. Pokok ros kakak dua kuntum aje. Itulah asyik hujan aje cepat luruh..

UmmuAidan-Arissa said...


cantinya ana...errhhh ...bunga ros pink tuh lah.:)

sud@is said...

Yang ni ros jenis apa plak @na, jenis renek kot...bunga bertihh...hehe

Normala Saad said...

Ros ni jenis yang ramah berbunga.

cucubulat said...

comel mcm tuan dia lah,,hehe.
banyak pulak bunganya.

Julie M said...

Menawan sungguh rose ni :)

Ummu Madihah said...

Salam @na,

Banyak kuntum sekali keluar! Pokoknya juga subur penuh daun. @na boh baja apa ya??

Endah Murniyati said...

Cantiknya, seperti mawar kampung yang di tanam sebagai pagar rumah.

TukangKebun said...

Tangan @na memang jadi menanam ros.

Ibu Qistina said...

Assalam @na,

meriahnya rose yang @na tanam. Mesti semerbak bau2an dia. :D

nadia rashid said...

Ana ni tangan sesuai tanam Rose byk bunga...sama mcm jiran sy..die tnm elok jer lps pindah milik ke tangan sy jd mabuk daun plk..tk berbunga

@na said...

1. Kakzakie;
ros jenis ni mmg senang hidup kak...yg jenis lain tu dah byk jgk dh jd arwah

2. UmmuAidan-Arissa;
hehehe faham2...bunga tu yg cantik...hahaha

3. sud@is;
tak tau nma apa la sud@is...bkn renek, kalu dibiarkan akn jd pokok besar...bunga je kecik2

4. Normala saad;
Betui2...seronok tgk bila trim je akan keluar shoot baru dan terus bebunga...

5. cucubulat;
bunga tu yg comei...hehehe...

6. Julie M;
Betul tu julie...sweet n wangi

7. Ummu Madihah;
Wassalam mak aji. Boh baja biasa je mak aji, kdg tu boh baja kompos dari dapur...tapi mak aji ros jenis ni memang senang hidup pun...tk byk kerenah

8. Endah Murniyati;
Tima kasih...sesuai dan cantik jika ditanam sebagai pagar rumah...tentu berseri..

9. Tukang Kebun;
ros jenis kampung je yang hidup subur diana..

10. Ibu Qistina;
Wassalam Ibu Qis. Ros ni mmg meriah sikit...tp bau tk kuat sangat...

11. Nadia Rashid;
ros jenis ni je yg menjadi, nadia...hehehe...tq