Wednesday, October 23, 2013

RABU TAK TERKATA : Apa dah jadi dengan red n ruffles basil ni?

 

Angkara si siput ke atau si ulat ni?

 

 

10 comments:

ummuaidan said...

ala siannyer ana..ulat kot...

@na said...

tu la, ptg kemarin daun masih ada pagi dah hilang!

nadia rashid said...

cuba intai-intai..mesti ada ni ulat terselit2 kat mnr2....tak pun mesti diorg tinggalkan sisa pelaburan...byk tu diorg dh telan

Lynna Ghani said...

Walaupon basil bau kuat, tetap ada peminat jgk kan...pokok basil saya pon ada lubang2 jgk....:)

suka suka said...

Ada serangga kut..

Awin said...

hampir dogoi.....sian pokok

@na said...

1. nadia Rashid;
dah intai2 nadia, tp tk jumpa, bhn bukti pun tk dpt dikesan...mmg licik betui la...

2. Lynna Ghani;
tu la yg peliknya lina, ingat tanam basil blh halau makhluk perosak....tp dia sendiri yg dirosakkan hehehe....sedih2

3. suka suka;
ptg nanti nk investigate!

4. Awin;
mmg kesian...tk sempat besar dh ada peminat..

Pedasdanmanis said...

Jahatnye.. kalau bukan ulat mesti belalang..

Ummu Madihah said...

Salam @NA,

Alahai kesian sampai togel dikerjakan! Ingatkan perosak tak suka sebab baunya yang kuat? Macam mana siasatan? Berhasil??

@na said...

1. Pedasdanmanis;
memang...kalau dpt si culprit tu rasa mcm nk tenyeh2...hehehe...dah la basil ni susah nk hidup...

2. Ummu Madihah;
Wassalam mak aji, tu la ingat tnm basil blh la dia tlg jg rakan2 sekeliling...tp dgn dia2 kena attack...kesian betui...
siatan tk dpt dijlnkn mak aji...ptg semlm hujan kat a/setar ni sgt lebat...siatan tergendala..hehehe