Wednesday, March 19, 2014

WW19 - Peperomia Pellucida bukan untuk dipos!!!



Cuma, sahut kempen 3R


Subur dalam ‘guna semula’ envelope POS Laju

9 comments:

smRose said...

idea menarik tu

Kakzakie said...

Ana ni buat kakak suspen aje. Kakak ingat betullah boleh courier pokok itu hihi...

Kalau nak kat office kakak ni banyak ana. Tiap-tiap hari mesti dpt plastik courier hahaha...

sud@is said...

awat tak tanam dalam pasu ana pokok ni..tak layak kah?..hahahahaha

apapun @na memang kreatif selain selain sahut kempen 3R boleh buat contoh pada pekebun lainnn..manafaat apa yang ada... kan @na..

Mila@Rimbun said...

good idea... rasanya ada lebihan tanah kat rumah tuh tersimpan jer (lebih darimasuk kat pasu tanam serai).. takde pasu pun boleh jer kan

aizamia3 said...

jimat kos kan.. ;)
tak payah nak beli pasu pastu jimat ruang gak..

UmmuAidan-Arissa said...

poslah mai sini ana...hehe

@na said...

1. smRose;
pasni jgn buang sampul tu...hehehe

2. Kakzakie;
kalau dekat dgn ofis akak sure saya dah pi angkutnya...hehehe

3. sud@is;
hehehe....bukan tk layak tp guna semula barangan terbuang....kurang kos kebun kan? hehehehe...

4. Mila@Rimbun;
betul tu...tk pyh2 beli pasu...jimat belanja kan? tima kasih sudi singgah...

5. aizamia3;
betul2...dan boleh jgk kitar semula barangan terbuang kan? tima kasih sudi singgah...

Khadijah Mohd Zainuddin said...

idea yang menarik.... go go go green....

@na said...

1. UmmuAidan-Arissa:
boleh2 ummu...hehhehe

2. Khadidah Mohd Zainuddin:
moga blh sejuk kan bumi...kan? tima kasih sudi singgah....