Wednesday, March 26, 2014

WW26 - Kemboja tersenyum di tepi garaj



Imej diwaktu senja



6 comments:

Kakzakie said...

Cantiknya Ana. Kakak tak ada satu pokok pun kemboja. Suka juga sebab bunga dia tahan lama macam orkid juga kan...

sud@is said...

Saya pun nak komen macam kakzakie kat atas tu....cantik tak terkata

@na ni memang suka buat kejutannn....

Awin said...

masya Allah cantiknya ana....

UmmuAidan-Arissa said...

alahai cantiknya senyuman dia..:)

kakyon said...

cantik dan sihat pokok kemboja ana.pokok akk selalu kena serang benah.panggil orang sembur racun tahan beberapa bulan saja..

@na said...

1. Kakzakie;
Indahnya ciptaan Yang Maha Berkuasa...mmg bunga dia thn lama...tp pokok ni tinggal btg je kak...daunnye semua gugur...mgkin tk thn pns kot...close-up bunga...tk sangka fotogenik la plk dia...

2. sud@is;
dicipta utk menghiasi bumi...Subhanallah...Allah itu Maha Indah....syukur kita diberi peluang menikmati keindahan ini...

3. Awin;
Alhamdulillah...

4. UmmuAidan-Arissa;
kalau tgk lama2 bunga tu mcm tgh tersenyum kat kita kan?

5. kakyon;
pokok saya pun teruk kena serang bena kak...daun semua gugur...saya sembur dgn fumakilla water-based, ok jgk...