Wednesday, June 25, 2014

Ros Pengantin – Selepas dan sebelum


Kering selepas 7 hari di meja ruang tamu



Ketika bugar




13 comments:

sud@is said...

Harum satu rumah @na... perfume semulajadi....

Kakzakie said...

Alahai Ana, kakak tengah nak cari bunga ros ini. Hari itu dah siap kakak akak di Muar bagi utk bawa balik JB sekali dah nak sampai rumah baru teringat. Gerammm..

Bunga dia sekali keluar tu sejambak suka tengok:)

Fida Z Ein said...

Cantik nya...lembut warna

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantiknya bunga rose ni ana.. wangi semerbaklah ruang tamu ye :)

UmmuAidan-Arissa said...

pengantin akhirnya layu jugak na .takkan nok mekar sokmo..:)

BUNDA a.k.a KN said...

Ibarat wanita....selagi muda remaja memang cantik ..elok segar dipandng....

Bila tiba masa usia menjangkau ...layu dan pudar juga akhirnya...

Endah Murniyati said...

Cantiknya ... warnanya sangat lembut.

nadia rashid said...

Yg kering pun nmpk cantik...lembut je color..sesuai dengan color background..nmpk english

Normala Saad said...

Nostalgia betul bila tengok ros pengantin. Dulu2 kala masa kak kecil bunga ni cukup jadi pujaan ramai.

Honey said...

Salam Ana,

Comel kan bunganye? Kecik2 and pinkish.. :)

Irrayyan said...

Bw.. :)
Salam singgah dari irra
http://www.irrayyan.com

❤Kamsiah❤ said...

nasib bunga...dijadikan hiasan ketika sedang mekar..mewangi ,menyeri ruang...akhirnya terbuang..

Ibu Qistina said...

bestnye kalo dapat tanam bunga rose banyak2 lepas tu boleh di petik jadikan penyeri dan perfume rumah. cantik bunga rose yang @na letak tu. :D