Thursday, June 19, 2014

Sunflower – cuba terbalikan!



Jom flip it…

Back side
Tadaa…

Double sunflower
dan…

Triple sun!

Senyuman sunflower cukup memikat hati dan buat kita tak jemu-jemu memandangnya…

Tabarakallah

11 comments:

Normala Saad said...

Memang cantik sangat @na.

sud@is said...

Kenapa terbalikan?..sangat tak tahu rahsia tanam bunga...

Honey said...

Salam Ana,

Seronok kan tengok bunga pagi-pagi lepas bangun tidur. Bunga kat rumah tu dah terjaga dah. Mana tak nya kuar pagi balik malam. Sigh. Kadang tu tak bersiram. Sian dia.. :(

Kakzakie said...

Oh... ada juga yg twin dan triplet ye Ana. Inilah kekuasaaan Allah tak siapa mampu buat kan..

Ummu Madihah said...

Salam @na,

Cantiknya bunga matahari, berkembar tiga pulak tu! Triple happiness!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah dan kenal Ana,

Cantik juga bunga matahari tu walaupun diterbalikan ye :)

kakyon said...

jarang ada orang tanam bunga mataharikan.agaknya susah nak hidup dalam cuaca panas ke?

❤Kamsiah❤ said...

cantiknya..kalau kat rumah akak..sah2 kena petik kt budak2 yg lalu lalang sbb geram ..

Endah Murniyati said...

Cantiknya... jd ingin tanam lagi

Kakzakie said...

Kalau dah tua banyak kuici dia ni Ana. Buat benih separuh, buat kudapan lagi separuh:)

Asmin Fahmi said...

Salam perkenalan. Cantik buga matahari tu.
Jemput singgah blog saya http://alamwellness.blogspot.com