Wednesday, April 10, 2013

WW1: Duke of Tuscany – sebelum dan selepas


Subhanallah
 

Gumpalan duke of Tuscany sebelum kembang

 
Sungguh cantik bila “gumpalan” itu dah terbuka

  

Nota: terima kasih en adry bagi tahu nama bunga melur ni, sebab bunga melur ada berbagai jenis.
 

10 comments:

nadia rashid said...

oh cik melur..kenapa sangat menawan hati..:D

Ummu Madihah said...

Salam @na,

cukup unik ya gumpalan tu, bak kapas! Kembangnya cukup cantik!

yan's cottage said...

cantik sangatttt....

eithusa said...

salam,
cantik bunga melur ni :) mase sy kecik2 dulu, arwah nenek banyak tanam bunga melur ni. cantik dan wangi.

依之汉 said...

Mesti harum bau bunga ini. Antara tanaman yang wajib ada di hadapan laman taman Melayu.

zamzurina zulkafli said...

hati tertawan dengan Duke of Tuscany. Masya Allah. cantiknya

@na said...

1. nadia rashid;
mmg boleh jatuh hati lah kalau tgk cik melur ni nadia...hehehe

2. Ummu Madihah;
mengingatkan kita kepada penciptaNYA..kan mak aji...Subhanallah mmg unik

3. yan's cottage;
betul mmg cantik...lo ni dah makin byk bunga...

4. eithusa;
sama la eithusia, sbb tu la ni tanam kat rmh sendiri... teringat nostalgia kampung

5. travelog hort;
memang harum sangat...kebanyakannya mmg adalah..

6. zamzurina zulkafli;
selalu tertunggu2 duke of tuscany ni kembang...mmg sangat cantik,

TukangKebun said...

Pristine Pretty Putih. Gorgeous!

S..U..D..@..I..S said...

nak tanam juga lagi baik dapat anak benih dari ana hahaha

@na said...

1. Tukang Kebun;
really gorgeous! hehe

2. sud@is;
hahaha...boleh2